Thursday, July 30, 2009

Dari setongkol jagung....

Dari setongkol jagung....aku menjalankan usahasama dengan wife, mak dan ayah aku dengan sama-sama berganding bahu bagi menjayakan projek mega yg nampaknya sedang membuahkan hasil seperti yg di harapkan...InsyaALLAH...Raya ni dapatlah mengunyah2 hasilnya...kalo sapa nak rasa jemput lah datang kerumah...sapa lambat dia tak dapat...thanks to ummi, mak, ayah n tak lupa c kecik Ikhwan yg paling busy siram pokok ni tiap2 petang...

120 batang pokok jagung madu...walaupun tak banyak tapi memadai lah kan...

pokok menghijau menandakan hasil yg amat berkualiti..aku berangan nak eksport hasilnya ke Argentina nanti...hahahaha...

pokok yg paling tinggi tue dah hasil kan perdak jagung...kalo ikut kira-kira tambah tolak darab bahagi raye nanti aku bagi tetamu makan jagung jela ganti kueh raye...
kalo la aku dapat tanah yg lagi besau kan....ini pun kira rezeki dari Allah...syukur alhamdulillah..



No comments: