Saturday, June 13, 2009

Crazy Emotions...

Lama tul aku tak ngupdate blog aku ni kan..sori ar kepada blog gilers sume sebab aku skang tgh bz ngan latihan sukan utk p tganu nati la..aku masuk acara lari bawak bola pingpong dalam garpu jer....aku pun baru jer terbangun dari terlantar 3 hari akibat demam kepialu akibat keletihan dari trening yg agak keterlaluan bagi seorang kanak-kanak tadika..so....ari ni saje lah aku dok ngadap nternet sambil wife aku jadi pegawai perunding aku..die suh aku amik test emotion kat ada web apa ntah nama dia..kene jawab la beberapa soalan yg memang tak sama cam soalan MUET yg aku jawab ari tue..n d result is...

Your emotions change from day to day... it just depends on how you are feeling that day.

betul ker emoticon nie ikut apa yg org rasa..cube korg test lak tengok kat http://www.flixster.com/personalities

No comments: