Wednesday, August 26, 2009

DOA PENCINTA AGONG

Ya ALLAH...
Jika Aku Jatuh Cinta
Cintakanlah Aku Pada Seseorang
Yang Melabuhkan Cintanya Pada-MU..
Agar Bertambah Kekuatanku Untuk Mencintai-Mu..
Ya MUHAIMIN...
Jika Aku Jatuh Hati
Izinkanlah Aku Menyentuh Hati Seseorang
Yang Hatinya Tertaut Pada-MU..
Agar Tak Terjatuh Aku Dalam Jurang Cinta Nafsu..
Ya ROBBANA...
Jika Aku Jatuh Hati
Janganlah Seluruh Hatiku Padanya
Agar Tak Terpaling Aku Dari Hati-MU..
YA RABBUL IZZATI...
Jika Aku Rindu
Rindukanlah Aku Pada Seseorang
Yang Merindui Syahid Dijalan-MU..
YA ALLAH...
Jika Aku Menikmati Cinta Kekasih-MU
Janganlah Kenikmatan Itu Melebihi Kenikmatan
Indahnya Bermunajat Di Sepertiga Malam Terakhir-MU
Ya ALLAH...
Jika Aku Jatuh HAti Pada Kekasih-MU
Janganlah Biarkan Aku Tertaih Dan Terjatuh
Dalam Perjalanan Panjang Menyeru Manusia Kepada-MU
Ya ALLAH...
Jika KAU Hahalkan Aku Merindui Kekasih-MU
Jangan Biarkan Aku Melampai Batas
Sehingga Melupakan Aku PAda Cinta Hakiki
Dan Rindu Abadi..
Hanya Pada-MU...
Amin Ya Robbal Alamin...
Ciplak From...
Isma Halil Hamzah...THR.FM
Copy By.....
Shahril Azmi Bin Johar...
Radio Pujaan Sarip...Din Berambus

No comments: