Wednesday, May 6, 2009

Aku & Kerja 2

AKu bersama rakan seperjuangan sedang berjuang untuk menyiapkan data-data & statistik untuk audit kewangan 2009

6 Mei 2009-ari ni aku bersapau kat opis sampailah ke malam sebelum ayam jantan berkokok untuk menyiapkan perangkaan serta data-data yang diperlukan oleh org2 dari Putrajaya yg akan datang utk mengodit perihal kewangan dan jugak fail-fail yang berkaitan yang dikendalikan oleh opis aku..keje is keje gaklah..tapi yg aku tak pueh hati kat geng2 org besar yang 'dok kat bandar' 2..time arrangement tak tepat langsung..ari kamis nak ari isnin t/hari baru kata nak itu ini...dah tak dapat aku nak main bola..heheheh..

P/s : thankz 2 Pn Boss yg dok kat krusi tue kerana turut sama bersapau ngan kitorang geng2 yg berjuang utk Jbtn kebajikan nie..tapi Boss kire cendekel gak balik awal dari kitorg..tapi takpelah dimaafkan..org bawak budak lah katakan..

No comments: