Wednesday, May 13, 2009

Lagu Feberet aku - Sad But True - Metallica..

Boring lak rasa takder watpe nie..terpikir lak aku nak kongsi something ngan blog'gilers sumer..inilah lagu yang jadi kegemaran aku masa sekolah dulu...zaman2 rock heavy metal tahun 90'an dulu..aku suka lagu nie sebab muzik dia nampak ganas tapi sentimen lagu ni mendalam..dulu aku suka buka lagu ni kuat2 bila mak aku asik tak bagi aku p main bola..tapi org degil mesti nak main gak la kan..dah lama aku tinggalkan lagu nie sebenarnya..tetiba lak aku dengar semula lagu ni kat radio sinar.fm ari tue terus aku cari balik koleksi lagu Metallica yg aku ada n aku kembali memperdengarkan lagu ni kat opis aku setiap hari coz ada something yg korg akan jumpa kat dalam lagu ni kalo korg teliti betul2..

ha..amacam jumpa tak???..aku skang kembali meminati lagu2 heavy metal yg dah lama aku tinggalkan..hidup Metallica...Sepultura..Gun 'N' Roses..n so on...

No comments: