Saturday, May 9, 2009

Basuh Umah Kuarters Gemas

C kocik Ikhwan sodang bertungkus lumus memberus lantai..dia asyik dok wat aksi kuat lentang sepanjang basuh lantai ni..budak kocik dapat air lah katakan..

Sebona eh Ikhwan yg tolong atok ker atok yg tolong Ikhwan nie??..

Ummi n Bonda aku sedang bertungkus lumus membersihkan lantai untuk rumah yg akan kami diami tak lama lagi
09 May 2009 - aku n family bertungkus lumus membasuh rumah kuarters yg akan aku, ummi n Ikhwan diami tak lama lagi.. umah kuarters ni adalah kepunyaan pejabat tanah dan derah Gemas. kalo takder aral melintang minggu depan stat lah kitorg dok umah ni..bermakna akan lagi jauhla perjalanan aku utk ke Opis..slalu kalo nak p keje kat Pilah yg memakan masa 50 minit tu paling lewat aku kene kuar umah kul 7 pagi..bermakna aku perlu kuar keje kul 6.30 pagi lak coz masa perjalanan dah ditambah lagi 20 minit..huhuhuh..tak kisah lah apa pun..yg penting kalo femly aku selesa aku pun tumpang sama...

No comments: