Saturday, May 9, 2009

Kasut Bola Aku Koyak

NIe adalah kasut bola orie jenama Lotto jenis Punto Flex dari Itali yg aku beli dengan harga RM 280.00. Boot ni gaklah yg selalu aku gunakan utk training n pakai utk frendly match..Kalo Match yg besar aku akan guna boot Umbro slider @ nike ala2 Cristiano Ronaldo yg murah cikit dari kasut nie..sayang oo nak pakai kasut mahal2 wat lasak2..

Tapi malangnya boot ni dah terlibat dgn kemalangan setelah aku di tackle oleh pihak lawan semalam..yg paling tak syoknya boot ni dah mengalami kerosakan serius...right slider sturd boot ni dah koyak dan perlu diganti dengan yg baru klo aku nak guna smula n kosnya...RM 60.00 sebelah..nak tukar kene tukar dua2 bermakna akan terbang RM 120.00 aku..boot koyak aku yg kopak..so,aku amik tindakan paling bijak utk menyimpan ajer lah boot nie sebagai koleksi boot khazanah aku yg masuk nie dah ada 7 semuanya...

No comments: