Wednesday, April 29, 2009

Aku & ISM dalam kenangan..


nilah rupe aku kat majlis konvokesyen KAKS 1/2009 setelah berjaya meninggalkan kenangan yang agak lucu tahap asbestos dengan membotakkan diri sendiri 2 hari sebelum majlis ini berlangsung
24/04/2009- hari konvokesyen KAKS 1/2009..bermakna hari terakhir aku menetap di ISM sebelum meninggalkan ISM dan membawa segala kenangan pahit manis suke duke dalam 3 bulan hidup berkursus..& Bilik keramat 102 akan dikenang sampai bila2..bilik yang dah jadi Wad 102 bila aku demam sminggu..N Kalis terlantar setelah kuar dari HUKM, juga bilik yg En.Desa Gelar Bilik Kongsi Gelap 102 coz segala apa perancangan utk Makushakashitad akan bermula di bilik 102 sebelum bertukar menjadi Studio 102 apabila kami bertungkus lumus menghasilkan video malam mesra & majlis penutup. jugak menjadi Kedai Gunting Rambut 102 yang aku gunakan utk menggunting rambut rakan-rakan sekursus sebelum menjadi saksi a/bila aku berjaya membotakkan diri sendiri tanpa sengaja...segalanya disini..juga satu kenangan yang takkan aku lupakan sampai bila-bila antara aku, Makushakhashitad, kursus, ISm dan tak lupe rAkan-rakaN seJawat sEkalian...

No comments: