Wednesday, April 29, 2009

Pendrive Aku Hilang...

Aku dok pusing-pusing nak wat kojo tadi baru terperasan pendrive yang kaler Biru 2 gigs aku tu dah ilang..seingat aku balik dari ISM memang aku tak penah jumpe lagi harta dunia aku tue...so...kepada kawan-kawan yang mungkin ader terambik, tersimpan, terpegang, tercuri,terpinjam, tersonglap, tertibai, teroket pendrive aku tu harap boleh hubungi aku..aku bukan nak pendrive aku tue..tapi aku nak data yang dalam pendrive aku tue..data penerima bantuan JKM tu..sama-samalah kite berkhidmat untuk kebajikan...

3 comments:

Qhalizz, Yan & Waseem said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sarip said...

ontah la..Marin pinjam ari tu dah pulang smulo..lopeh tu kan kito buek transfer lagu Piano Player tu..lopeh tu ntah mano la poie eh agak eh..den takut ado yang meroket eh menatang tue..

Sarip said...
This comment has been removed by the author.