Wednesday, April 1, 2009

Aku Di Mana Episod 1

Ni masa aku n anak isteri p tengok bos kahwin kat Batu Pahat..Johor...Tahniah lah Boss..Boss a.k.a PKMD aku yang pempuan tue..Cik Nur..Eh..Pn Nurkhairyani Anak cik Awang..

Ni lak ngan Femly mentua tengah nak borong ikan kat Tmn Ketereh...Kelate..

Yg ni lak Femly Gathering kat...korang baca la signboard kat atas tue... kat negeri Pahang nie..

Aku n buah hati kat Zoo Negara Melaka..bawak anak aku tengok binatang..stat dari sini sampai skang anak aku rajin sebut jajah..jajah tu maksudnya gajah...sampai terpaksala atok c kcik ni beli patung gajah...macam tahap peminat setia la ><.

yg ni ktorang kat Specials Olypics Malaysia...Sukan utk OKU..aku jadi Ketua Unit Buletin utk JKMM masa nie..

1 comment:

McM said...

oo....rupanyo ekau ni pemborong ikan yo...