Tuesday, March 31, 2009

Barangan Mainan "Budin"

INilah barang mainan Budin yang diberikan oleh peminat setia beliau iaitu klien beliau sendiri..jika anda tekan buton yg macam lambang transformers kat belakang keta kuning tue..kereta tersebut akan bergerak dengan sendirinya dengan meluncur laju ke hadapan...

Ada sorang geng kursus sama ngan aku yang nama sebenarnya adalah En.Sahafudin yang lebih kami kenali sebagai Budin..Beliau berasal dari PKMD Gombak...tempat aku praktikal skang nie...dipendekkan citer aku skang nie dok kat meja c Budin..dan aku ternampak permainan yang agak menarik minat aku..menurut En. Shahrul rakan sepejabat Budin...mainan ini diberikan oleh klien Budin sendiri...dan...dan...dan...Beliau akan marah sehingga menghentakkan kepala lutut beliau ke dnding Restoran KFC sekiranya salah satu dari barang mainan ini hilang atau beralih kedudukannya...

1 comment:

McM said...

Fuh...sungguh bertuah budin ada peminat setianya sebagai ahli tinju ala-ala Mohd Ali....