Monday, March 30, 2009

Gombak..Tempat Pertapaan.


Inilah tempat aku bertapa dan mempraktikkan jurus tertinggi kerja sosial merangkap kerja kebajikan yang aku pelajari selama 2 bulan di Gunung ISM..berhampiran Gua Sg Besi...

Aku sekarang sedang bertapa di Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah (PKMD) Gombak selama 2 minggu bermula semalam 30.03.2009 sampailah jumaat minggu depan untuk mempraktikkan kehebatan jurus-jurus kerja sosial yang aku pelajari dalam menjadikan aku seorang pekerja sosial yang profesional serta mempunyai daya kerja yang jitu serta mutu daya keunggulan...bukan adik beradik Mutusamy A/L Tunggulan..seperti yang di war-warkan oleh MEnteri aku...Dato' Ng Yen Yen.."kita akan melahirkan pekerja sosial yang profesional di negara kita menjelang subuh..eh..menjelang 2010..."

Ini pula orang2 yang datang untuk menyaksikan aku mempertontonkan kehebatan membayar wang kebajikan agihan kerajaan untuk mereka yang memerlukan...depa ni klien di PKMD Gombak ni sebenarnya...

No comments: