Tuesday, March 24, 2009

Kepak Ker Kaki Ayam

ari ni makan kat dewan disediakan oleh Subang Caterer coz Ism nye staff tengah cuti lani...dijadikan cerita depa punya serve...Ya Robbi...payah nak habaq...camni jela. dipendekkan cite tadi aku mintak punya la elok berbudi bahasa lembut gigi dari lidah kat ader sorang brother tu...aku dah nampak kepak ayam dok kat atas skali...nk amik depa dah cedokkan,..so kna la mitak depa tolong amikkan.aku mintak la kepak yang aku nampak tue...dan-dan bro tu leh lak cakap "kepak ayam dah abih"...aku dengan hati yang agak kecewa dengan kehampehan jawapan bro tue trus je sound sambil menunjuk kat kepak tu "mak saya ajar, kepak ayam yang nie.." then aku trus p sebelah amik sayur lak..kebetulan blakang aku kalis n ustad..ustad dapat lak kepak tue..aku trus perli bro tue kat ustad... "ustad..yang ko dapat tue bukan kaki ayam ker"...hahahaha.....
tula resam dunia...orang berbudi kita berbahasa....orang wat t**k kita bagi la smula...

No comments: