Sunday, March 29, 2009

RSK Tanjong Rambutan

aku,ustad dan member2 kursus di hadapan bangunan Rumah Sri Bahagia di kaki gunung Kabupaten...Gopeng, Silver State

Aku dan kehijauan alam bagai tak dapat dipisahkan...aku kat signboard RSK Ulu Kinta...dulu ddikenali RSK tanjung Rambutan.

Aku dengan gaya profesional menerangkan kepada kawan2 fungsi tilam air tue..sah2 korang kene goreng ngan aku..hahaha..tapi sempoi..tilam tu harga dia > RM 5 ribu.ada 10 set tilam cam tue kat NGO tue..ni kat rumah Sri Bahgia tau..

Aku tengah menahan sakit perut..dalam perjalanan ke RSK Tg Rambutan nie..

27.03.2009...peserta kursus suma kene p lawatan. kitorang di pecahkan kpada 2 kumpulan. 1 kump ke RKK Kuala Kangsar dan 1 kump ke RSK Ulu Kinta. maknanya geng2 amkushakashitad terbahagi 2...kami terpaksa pasrah..aku yang asalnya kene p RSk sorang2 akhirnya ditemani oleh ustad dengan tahap keprihatinan dan setiakawannya yang tinggi..thnkz ustad..masa p aku sakit perut tahap gaban menebabkan idea n mood aku hilang untuk tempoh 48 jam akan datang...apapun korang belek jelah apa yang dah aku post kat cni...

No comments: