Friday, March 27, 2009

Pengucapan Awam

aku tengah menyampaikan pengucapan awam masa tahun 2008 dulu...sapa nak tengok yg d latest contact aku tau...inilah antara calon pemimpin dunia yang akan datang...

27.03.2008...jumaat..Aku kene wat pengucapan awam untuk kali yang ke 2 dalam hidup aku..kali nie tajuk yang diberikan dalam senarai yang boleh aku pilih dan telah dipilih oleh aku adalah...Kepincangan institusi kekeluargaan.Salah Siapa?..patutnya akunya P.A ni 2 ari lepas tapi penyelaras cancel coz ktorang p lawatan kat putrajaya..dpendekkan cite aku yang memang dah kenal apa itu microfon dan berhadapan dengan audien yang ramai secara bersahaja "menggoreng" member2 kursus dengan P.A aku yang agak penuh dengan fakta dan tak lupa juga dengan auta...cam besalah...kalo kita dah bagi yang d best..ganjaran mesti d best gak...hati aku puas coz dapat "big clap" dari semua rakan kursus...hahaha...dpa tak tau dpa dah kna goreng...aku cuba nak upload video P.A aku yang MARIN amik..tapi masih belum berjaya...takpe..aku akan cuba n terus mencuba untuk kepuasan hati korang.
P/S:,,Abg Kus tak pueh hati coz aku bidas secara direct pendapat dia masa dia wat P.A ari tue...Hi3..rampasan kuasa akan berlaku Ronkuz..

No comments: