Wednesday, April 29, 2009

Malam Mesra D'Ism

Agak lama gak aku tak update blog nie..dah sminggu aku tinggalkan ISM n geng Kursus tapi blog aku tetap la camtu gak..xper..aku cube curi masa dalam ke'busy'an aku ngan keje utk aku update blog nie utk santapan korang rakan-rakan aku skalian...so,kali nie aku nak citer pasal malam mesra KAKS 1/2009 pada 18 April 2009 yg lalu..korg tengoklah sendiri apa yg aku attachkan kat bawah nie..

geng2 lelaki tengah dok bergambar sakan dgn sifu En.Desa. eng Makushakashitad cam besala...kompom port blakang skali...

Geng yang ni takyah lah aku perkenalkan lagi..mane boleh ketinggalan nak bergambar..a/way thanks to sifu kerana telah menjadikan aku tinggi sikit dalam gambar nie..kot tak gambar lain kompom takder sape leh lawan 'ketinggian' aku..

aku ngan member kumpulan 6..ktorang wat persembahan pakaian orang kawen & dapatla tempat ke-2 terbaik utk mlm tue..


camne gambar nie leh terlepas lak nie..mesti aku dah tersalah upload nie..takper kira halal la tue..apa la yg c Kalis n Ustad dok tunjuk2 tu kan.korg pikir lah sendiri

ha...camni baru lah gaya org amik gambar..Ustad n KAlis dgn gaya hulubalang Istana Pura-Pura..aku dah tentulah Raja Istana Pura-Pura...bukan InderaPura tau..

sampai hati korang aku sebegini punya hensem korg suh jadi tukang sapu..terpaksala aku mempraktikkan kembali keje lama aku sebagai cleaner Maclean...

No comments: